Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Kenangan Dulu
(: Assalamualaikum :)

Hell-o everyone . Dulu blog Izzati menyepi but now about My Friends . Tetibe plak tergerak hati aku nak buat pasal member aku . And thats why my post tuhh tulis Kenangan Dulu . Macam lagu , Kenangan ku kepada mu di waktu engkau disamping ku . Haha . Sedap ? Bila terkenang kan masa sekolah rendah dulu sedih plak . Aku sayang kan kauorang . Itulah dia ----> Bagai isi dengan kuku . Eahh pandai nye aku . Thats right . I'm not Stupid . Oukk . Stop . Jangan gaduh . Aku menang , :) But now Bukan utk bergaduh or naktunjuk awk tuhh hebat kehh ? 

 Tengok . Belakang tuhh poun dah nak jadi setan dah . Dasyat muka kau . Hakhak . Memang klakar time nihh . 

Tengok . Peace (Y) . Rock arhh . I like :)
 1 . 2 . 3 . Gaya Bebas ! WE_R . WE_R !
 Korang nihh dahh kenape . Sama macam aku . Btw love my class . <3
 Eahh , Aisyah ular . Ular jilat settan . Hakah .What Ever .
 Aisyah with Adlyn . Nice picture . I like it :) Nak makan poun nak tangkap . Huhu

 We'r friend right . Mesti Rock . Yeayy .
 Muahh . I love you . Hak hak . Kesengalan yg terlampau . Jual mahal picture . 
 Senyum habis !! Nape peace kau att beber ? Nak jadi Justin Bieber ke ?
 Ape nak jadihh aku nihh . Duduk atas meja , Ish3 . kita suke pic nihh !
Kecomelan yg tidak boleh ditandingi . Kan . Perah Santan . Ngee . 


It's right . We are friend . I Love You . Nur Adlin Sofiya , Aisyah and every one . Termasuk yang baca nihh . Btw . Thanks  bace blog nihh . I always Love You . You are in my heart . Muah . Thanks . Kbaiy . 
I LOVE YOU my friend . Hope jumpa agiy . Yeaayy . !



(: Assalamualaikum :)


Hidup Tidak Selalu Indah ... <3


Dunia nihh sememang nya indah dan bahagia . Namun di sebalik keindahan itu , ada juga keperitan yang terpaksa ditempuhi . Sebagai hamba-NYA , kita seharusnya sentiasa bersyukur dan cuba memperbaiki kelemahan yang ada untuk terus menempuh kehidupan akan datang . Bagi aku hidup ni tak indah melainkan syurga . Syurga bagai kan di istana .Aku mahu ke  S Y U R G A !

(: Assalamualaikum :)
"Kenangan Dulu" was Posted On: Tuesday, January 3, 2012 @5:11 PM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ