Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 !!!! bNciY sKaNdAl !!!!
Hai .. Assalamualaikum .,.


dia ni ialah (nama panggilan) (mr. Z ) . dan dia adalah aku nya 'EX-BOYFRIEND' aku . dulu kite pernah 'COUPLE' selame ......... minggu . lepas tu kite 'CLASH' . kenapa kau sanggup tinggal kan aku . aku tunggu kamoo . :'( . aku nak cerita . aku clash sebab perempuan ni kout .name dia (MRS . FS )dan dia ni (KAWAN TARIAN) aku . Aku benci sangat dengan dia . Rasa aku nak masukkan dia dalam mesin basuh je .. ! OMAGOSH ! Sabar , izat ! sabar ! Ingat ALLAH ! Haha .! Mengucap dua kalimah syahadah ! Kau tu dah nazak dah tak de ingat benda lain .. :'(

..(mr . Z ) ..
ni lah yang aku bintat ! Dia dah kapel dengan orang lain ! tu yang aku marah tu OMAGOSH ! aku tak boleh tahan dah ni ! Tapi apa ape pon , amek lah yang tak cun dari aku ! Ni dia amek yang lawa sikit and yang molek sikit ! ni ak marah ni ! peer ! Tak apa lah mungkin dia tak sukA aku . Aku tau aku ni tak lawa macam awek baru kau ! arn ? tak apa .. ! :( . awak dah tak sayang saya lagi . Awak dah ada awek baru . Buat apa awak nak saya lagi kan ? :(


    Bye .. Assalamualaikum ,, :(
"!!!! bNciY sKaNdAl !!!!" was Posted On: Wednesday, May 4, 2011 @2:25 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ