Everyone is different in style and that's what makes everyone unique. Be you, not someone else.
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Bala yg Ditimpa Setiap Hari :'(
(: Assalamualaikum:)






Hari ni tk ade mood . Sebab hari hari aku ditimpa bala tp bukan kemalangan . Aku harap sangat cabaran ni dapat aku tempuh .Aku bukan nak lagak baik ke atau ape , tp tolong lahh jgn buat kitorang macam ni . Korang tkkan terasa kalau korang tk duduk kat tempat kitorang . Korang boleh lahh marah2 tp tolong jgn menengking . Aku merayu sangat dengan kau , kalau kau baca benda ni , tolong lahh kalau kau nk marah kitorang tanpa sebab baik tk payah lahh , baik kau tanya balak kau . Mungkin dia ada sebab aku hantar LOVEYOU kat dia . Cuba tanya dia baik2 , ya kak . 






Kay , aku sayang diorang . So akak2 , tolong jangan marah2 diaorang and tengking2 dia . Kalau orang tengking kawan kau , perasaan kau ape ? Sedih , Geram , Gembira , Ceria ? Kau mesti marah , kan ? Aku juga begitu . Harap kau bertimbang rasa kay , akak2 Chomel --'


Bala , Bala ,Bala . Sudah lah , Cukup . !






(: Assalamualaikum :)

"Bala yg Ditimpa Setiap Hari :'(" was Posted On: Saturday, June 30, 2012 @2:07 AM | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ